Питання-відповідь

Загальні питання

Відповідь фахівця

1. Товари, які зазначені в даному каталозі не призначені для особистого, домашнього або іншого використання, не пов'язаного з підприємницькою діяльністю, а тому Покупець не  має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

2. Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

3. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:
1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару.
Витрати, пов'язані із заміною товару, здійснюються за рахунок продавця.
При розірванні договору розрахунки із покупцем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Кошти, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін.
Правила п. 3 застосовується також у випадку, якщо на товар встановлено гарантійний термін і недоліки товару виявлені протягом такого терміну

4. Продавець відповідає за недоліки товару, якщо покупець доведе, що вони виникли до передання товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту.
Якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.

5. Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості в покупця, видати йому документ, що підтверджує одержання товару, і задовольнити його вимогу на підставі письмової заяви, яка подається покупцем у двох примірниках. Один примірник цієї заяви повертається споживачу з відміткою продавця, дати прийняття заяви, прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву, другий - залишається у продавця.

6. У разі, коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець може організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції покупцю внаслідок порушення ним установлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги покупця не підлягають задоволенню, а покупець зобов'язаний відшкодувати продавцю вартість проведеної експертизи.

7. За наявності товару вимога покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога покупця про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу покупця про заміну товару в установлений строк неможливо, покупець управі відмовитися від договору та вимагати повернення сплачених за нього коштів.

8. При пред'явленні покупцем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

9. Вимоги покупця розглядаються після пред'явлення покупцем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

10. У разі передання некомплектного товару покупець має право вимагати від продавця за своїм вибором:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) доукомплектування товару в розумний строк.
Якщо продавець у розумний строк не доукомплектував товар, покупець має право за своїм вибором:
1) вимагати заміни некомплектного товару на комплектний;
2) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої грошової суми.
 

Стоматологічні установки

Відповідь фахівця

Для того, щоб Вам простіше було розібратись у всіх цих позначеннях, ми підготували спеціальні таблички.

  F H S O T D A
U FU HU SU OU TU DU AU
L FL HL SL OL TL DL AL
K FK HK SK OK TK DK AK
U - блок лікаря з верхньою подачою  F - (floor) напольний гідроблок
L - блок лікаря з нижньою подачою H - (hanging) підвісний гідроблок
K - блок лікаря мобільний (карт) S - (surgical) хірургічний гідроблок
  O - (orthodontal) ортодонтальний гідроблок
  T - підвісний поліуретановий гідроблок
  D - напольний поліуретановий гідроблок
  A - автономний гідроблок
Відповідь фахівця
Ні. Ми займаємось обслуговуванням виключно наших установок.
Не знайшли відповідь на своє запитання?
Ви можете залишити своє питання і отримати відповідь на e-mail
Заказать
Ціна за 1 :
грн.
К-сть
Сума
1 500 грн.
Ваше ім'я:*
Телефон:*
×
Дізнатися ціну
Ваше ім'я:*
Телефон: *
E-mail: *
Область:*
Зверніть увагу: після реєстрації на сайті, вам більше не потрібно буде щоразу вводити ваші дані. Зареєструватися
×
Логін
×
×
Повідомити, коли з'явиться
Ваше ім'я: *
E-mail: *
×
Замовити дзвінок
Ваше ім'я:*
Ваш номер телефону:*
Відділ:*
Область:*

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо.

×
×